Make bento, not war! #221

przez Malwina

Dzień dobry,

Wybaczcie mi proszę troszkę mniejszą aktywność na blogu w ubiegłym tygodniu, ale nawał zleceń w połączeniu z niekończącą się migreną nie sprzyja blogowaniu. Za to oczywiście na bieżąco działamy wspólnie z Połówkiem na Instagramie – Makebentonotwar. Jeśli jeszcze Was tam nie ma, to zapraszam serdecznie.

A w tym tygodniu na blogu pojawi się kilka nowych przepisów. Będzie m.in. fit serniczek na zimno, makaron z wegańskim sosem bolognese i wiele innych. Koniecznie zaglądajcie codziennie 🙂

Śniadanie to omlet marchewkowy z orzechami, śliwkami i cynamonem. Przepis pojawi się, ale poza blogiem.

Drugie śniadanie to hummus z burkiem posypany za’atarem i oliwkami. Do niego oczywiście warzywa do pochrupania.

Deser to fit serniczek z owocami. Przepis na to cudo pojawi się na blogu już w tym tygodniu 🙂

A tu posiłek potreningowy: filet kurczaka faszerowany papryką i mozzarellą, miks ryżu i strączków plus dwie surówki. Pierwsza to surówka z kapusty. Szatkuję białą kapustę, doprawiam solą i ugniatam w dłoni aż zmięknie. Dodaję posiekaną cebulkę czerwoną, gładką musztardę, sok z cytryny, olej rzepakowy (obowiązkowo tłoczony na zimno), sól, pieprz i troszkę erytrolu do smaku. Druga surówka to surówka z kiszonych ogórków i cebuli. Pyszna i zdrowa.

3 komentarze
1

Podobne posty:

3 komentarze

A. 18/03/2019 - 3:57 pm

Czekam na omlet i serniczek ❤️ Czy przepis na omlet pojawi się na insta?

Odpowiedz
Natalia 19/03/2019 - 8:47 am

Hummus z burakiem wygląda bajecznie 🙂 Jadłabym!

Odpowiedz
Olimpia 20/03/2019 - 9:45 pm

Czekam na przepis na fit serniczek! ☺️

Odpowiedz

Skomentuj

* Korzystając z tego formularza, zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych przez stronę Filozofia Smaku

Ta strona korzysta z plików cookies w celu poprawienia jakości obsługi. Zaakceptuj Czytaj więcej: Polityka prywatności i plików cookies