Make bento, not war! #219

przez Malwina

Dzień dobry,

Poniedziałek zaczynamy od przeglądu pudełek z ostatniego tygodnia. Nie jest tego za wiele, bo ostatnie dni były dla nas troszkę zakręcone z racji nowego lokatora w naszym domu. O Dante, adopciaku po którego pojechaliśmy do Celestynowa, napiszę Wam troszkę w osobnym poście.

Dziś pozostajemy w temacie jedzenia do pracy. Zostawiam Wam porcję przepisów i inspiracji. Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie.

Poniedziałek i wtorek

Śniadanie to omlet z wege plastrami, serem lazur i oliwkami. Do tego warzywa. Zrobienie takiego omletu jest bardzo proste. Roztrzepujemy kilka jajek. Doprawiamy solą i ziołami, np. suszonym oregano, czubricą zieloną. Wege plastry lub ulubioną wędlinę kroimy w kostkę. Na patelni przesmażamy wędlinę, wylewamy jajka. Smażymy na małym ogniu pod przykryciem, aż wierzch się zetnie. W połowie dodajemy na wierzch pokrojone oliwki i pokruszony ser.

Drugie śniadanie to omlet bananowy z owocami plus dżem. Przepis szykuję na inną okazję.

Tu prosta sałatka. Wklejam przepis poniżej z mojego Instagrama.

Do picia po treningu domowy sok marchew, jabłko, grejpfrut. Sok domowy z wyciskarki.

Gotując do pudełek zrobiliśmy od razu kolację tylko do odgrzania. To pyszna odchudzona lasagne bez beszamelu. Polecam wypróbować.

A tu jedno z moich pudełek z minionego tygodnia. W środku tofu teriyaki, brokuł smażony ze słonecznikiem (przepis z książki „Lunchbox na każdy dzień”) plus korniszony.

2 komentarze
0

Podobne posty:

2 komentarze

Chocolade 04/03/2019 - 8:21 pm

Omlet wygląda idealnie 😀

Odpowiedz
growultra 13/03/2019 - 10:14 pm

Make food not war

Odpowiedz

Skomentuj

* Korzystając z tego formularza, zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych przez stronę Filozofia Smaku

Ta strona korzysta z plików cookies w celu poprawienia jakości obsługi. Zaakceptuj Czytaj więcej: Polityka prywatności i plików cookies