Make bento, not war! #71

przez Malwina

Tym razem mam dla Was zestawienie pojemników z trzech dni. Oczywiście nie oznacza to, że w dwa kolejne nic nie przygotowałam. Czasem po prostu nie mam najmniejszej ochoty na rozkładanie desek do zdjęć i wyciąganie statywu. Zajmuje to wprawdzie 10 minut, jednak wymaga odrobiny siły, by zwlec się z kanapy po intensywnym dniu pracy. Musicie mi wybaczyć moje lenistwo. 

W minionym tygodniu zestawy były wyjątkowo ekspresowe i wymagające ode mnie minimalnego wkładu pracy. Oczywiście pomimo tego były bardzo smaczne. Zapraszam do lektury i życzę Wam udanego i smacznego tygodnia 🙂
Make bento, not war!

PONIEDZIAŁEK

U Połówka w śniadaniówce owsiane naleśniki z białym serem (wymieszanym z jogurtem naturalnym) i frużeliną z malin plus kiwi.
Jako drugi posiłek sałata rzymska z papryką, ogórkiem, czerwoną cebulą, oliwkami i kurczakiem. W osobnym pojemniku dressing musztardowy. 
Trzeci posiłek kasza gryczana z pieczarkami, piersią z kurczaka i sosem sojowo-grzybowym. Dodatkowo marchewka oraz brokuł (gotowane na parze).

W moim zestawie nocna owsianka z karobem, borówkami amerykańskimi i kiwi.
Drugi posiłek to makaron ryżowy z pesto z rukoli, pomidorkami, bazylią oraz klopsiki z bobu z piekarnika. Dodatkowo pieczona brukselka i kalafior. 
Na obiad makaron żytni z brokułem, tofu, drobno posiekanym czosnkiem, pomidorkami koktajlowymi i oliwą. Ostatnio to jeden z moich ulubionych pojemnikowych posiłków.

WTOREK

Na śniadanie u Połówka placki twarogowo-bananowe z mąką owsianą. Dodatkowo 2 łyżki jogurtu naturalnego i mandarynka. 
Na drugi sałatka z kurczakiem gotowanym na parze i warzywami (sałata rzymska, pomidor, czerwona cebula, fasola, papryka) plus dressing z octem balsamicznym.
Ostatni posiłek to kurczak z parowaru, kasza gryczana z sosem sojowym, kilka plasterków ogórka, brokuł oraz dwa bakłażany nadziewane orzechami.

U mnie w pojemniku nocna owsianka z karobem plus borówki, kiwi . Osobno mandarynka.
Drugi posiłek to kasza bulgur z rukolą, soczewicą, brokułem, wymieszana z drobno posiekanym czosnkiem, sokiem z cytryny i oliwą. Dodatkowo kilka grillowanych karczochów z oliwy, pieczona brukselka i koreczki.

ŚRODA

U Połówka na śniadanie sernikowa owsianka z jagodami mrożonymi. Dodatkowo w małym pojemniku konfitura śliwkowa z wanilią.
Drugi posiłek to szaszłyki z kurczaka w marynacie z przyprawą 5 smaków, makaron smażony z chili, imbirem, sosem chili i sosem sojowym oraz pół pomidora. Dodatkowo w pojemniku jedna mandarynka i ćwiartka jabłka.

W moim pudełku makaron żytni z brokułem, soczewicą, karczochami oraz tofu (doprawiony oliwą, sokiem z cytryny i świeżym czosnkiem).

8 komentarzy
0

Podobne posty:

8 komentarzy

Kinga Łucja 26/01/2015 - 1:27 pm

Smacznie 😉

Odpowiedz
bentomonia 26/01/2015 - 5:25 pm

Muszę spróbować sernikowej owsianki, wygląda ślicznie…. 🙂

Odpowiedz
Antenka 26/01/2015 - 6:00 pm

pyszne zestawy, zabrałabym ze sobą wszystkie:)

Odpowiedz
Magda C. 26/01/2015 - 7:57 pm

Same pyszności 🙂

Odpowiedz
Ania S 26/01/2015 - 9:34 pm

Twoje zestawy podobają mi się zdecydowanie bardziej i wszystkie bez wyjątku są w moim guście 🙂 Najbardziej zaciekawiły mnie te klopsiki z bobu – muszą być pyszne 🙂 Nie mogę się doczekać, aż zacznie się sezon na te strączki 😉
A takie danie jak na ostatnim zdjęciu sama robię bardzo często i wygląda niemal identycznie, tylko nie dodaję karczochów 😛

Odpowiedz
Anonimowy 26/01/2015 - 10:13 pm

Gdzie jest zakładka archiwum bloga ?

Odpowiedz
Malwina 27/01/2015 - 8:27 am

Obecnie robię porządki na blogu i zakładka została zlikwidowana. Być może za jakiś czas powróci.

Odpowiedz
JustInka 03/02/2015 - 9:46 am

Niezmiennie uwielbiam Twoje zestawy! Smaczne zdrowe i kolorowe!

Odpowiedz

Skomentuj

* Korzystając z tego formularza, zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych przez stronę Filozofia Smaku

Ta strona korzysta z plików cookies w celu poprawienia jakości obsługi. Zaakceptuj Czytaj więcej: Polityka prywatności i plików cookies