Make bento, not war! #63

przez Malwina

Po krótkiej nieobecności wracam do Was z podsumowaniem ostatniego tygodnia z posiłkami do pracy. Tym razem jest dość skromnie ze względu na dłuższy weekend i nasz kilkudniowy wyjazd. Przepisem na chlebek i pastę z dyni podzielę się z Wami na dniach, gdy tylko znajdę chwilę, aby opisać zaległe posty, które czekają na publikację na blogu. Uzbrójcie się więc proszę w cierpliwość. 

PONIEDZIAŁEK

Na śniadanie niezawodna pieczona owsianka. Tym razem z masłem orzechowym i bananem. Bardzo pożywna i smaczna. Jako dodatek jogurt naturalny oraz kawałek jabłka.
Drugi posiłek to smażone kawałki polędwicy z indyka z dodatkiem nasion granatu oraz sałatka grecka. 
Na obiad kasza pęczak z dodatkiem pesto z roszponki i papryką, saltimbocca z indyka oraz groszek cukrowy do pochrupania. 

ŚRODA

Drugi posiłek to grillowana pierś z kurczaka oraz palona kasza gryczana. 

Na obiad kotleciki mielone z marynowanymi burakami oraz zasmażana czerwona kapusta
5 komentarzy
0

Podobne posty:

5 komentarzy

JustInka 17/11/2014 - 11:50 am

Jak zwykle smacznie i kolorowo. Mnie zaintrygowała pieczona owsianka i te chlebki z ziarnami.

Odpowiedz
Bo(ro)n Appétit 17/11/2014 - 11:51 am

Jak zwykle wspaniałości!

Odpowiedz
Majana 17/11/2014 - 4:56 pm

Pyszności jak zawsze! 🙂
Pozdrawiam,

Odpowiedz
Naturalne metody 17/11/2014 - 5:33 pm

Super skomponowane posiłki.Pozdrawiam

Odpowiedz
Neko 18/11/2014 - 5:43 pm

Duże i pożywne te Twoje Bento =D Kolorowo i przyjemnie się patrzy (je z pewnością również xP)
Pozdrawiam, Neko~

Odpowiedz

Skomentuj

* Korzystając z tego formularza, zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych przez stronę Filozofia Smaku

Ta strona korzysta z plików cookies w celu poprawienia jakości obsługi. Zaakceptuj Czytaj więcej: Polityka prywatności i plików cookies